Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011

Στη MyPublics, δουλεύουμε Αποδοτικά με τα social media και δίνουμε προστιθέμενη αξία στους χρήστες!

Με αφορμή τα 2 σημερινά δημοσιεύματα, του www.advertising.gr και το www.traveldailynews.gr για τα social media, την εξέλιση, τη σημασία τους και την επιρρoή στους καταναλωτές, μοιραζόμαστε μαζί σας τις σκέψεις μας... 

(Δείτε αναλυτικά τα links από τα 2 δημοσιεύματα: ΕΔΩ και ΕΔΩ )

Πιστεύετε ότι μπορείτε μόνοι σας να δημιουργήσετε και να αξιοποιήσετε με επιτυχία την εταιρική σας σελίδα στα social media; 
Η εμπειρία δείχνει ότι υπάρχουν γκρουπς ή fan pages με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, διαδραστική επικοινωνία με τα μέλη, προνόμια, δημιουργικές ιδέες, αξιόλογο και αυξανόμενο αριθμό μελών και συνεχόμενη επικοινωνία. 
Aντιθέτως, υπάρχουν γκρουπς και fan pages κολλημένα σε ένα ελάχιστο αριθμό μελών, χωρίς κανένα ενδιαφέρον και με πιο πρόσφατες ανακοινώσεις πριν από πολλούς μήνες.

Το προφίλ της δικής σας εταιρίας, σε ποιά από τις 2 παραπάνω περιγραφές θέλετε να ανήκει;
Εκτός από το facebook, τα νέα των συνεργατών μας διοχετεύονται με αυτοματοποιημένο τρόπο σε στοχευμένους παραλήπτες μέσα από τα δίκτυα LinkedIn, twitter, youtube, flickr.

Δείτε Best Practice εταιρικής σελίδας που διαχειρίζεται η MyPublics το www.facebook.com/kalavritaskicenter το οποίο έχει εξαιρετικά καλές αποδόσεις σε διαδραστική σχέση και επικοινωνία με τα μέλη....

Ρωτήστε μας τι μπορούμε να κάνουμε και για τη δική σας social-media-εικόνα....
e-marketing services ΜyPublics ΕΔΩ