Οι απόψεις μας στα ΜΜΕ

(Κάντε κλικ πάνω στον τίτλο του άρθρου που σας ενδιαφέρει για να το διαβάσετε) 

Υπάρχουν τουριστικές επιχειρήσεις που μπορούν να επιτύχουν ανάπτυξη ακόμα και μέσα στην οικονομική κρίση; Ένα θετικό μήνυμα για τον το χειμερινό τουρισμό. Άρθρο στο www.traveldailynews.gr, Ιούνιος 2012 

Πώς μπορεί ένας τουριστικός προορισμός εν μέσω κρίσης, να απογειωθεί;
Συνέντευξη της Μαρίας Παπάζογλου στην εφημερίδα ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ - Μάιος 2012


Ομιλία στο Συνέδριο Τουρισμού που οργάνωσε η Περιφέρεια Κρήτης και το ευρωπαϊκό πρόγραμμα I-SPEED, στις 21 Απριλίου 2012 στο Ρέθυμνο.
Θέμα: «Η ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ»


Προτάσεις για τη σταδιακή μείωση του βαθμού εξάρτησης των ελληνικών ξενοδοχείων από τους tour operators - www.traveldailynews.gr - Δεκέμβριος 2011

Ραδιοφωνική συνέντευξη για το τουριστικό Marketing στο NOVA SPORT FM -Οκτ 2011

Οι μικρομεσαίες τουριστικές επιχειρήσεις μπορούν να βγουν κερδισμένες από την οικονομική κρίση. - περιοδικό Hotelier - Ιούλιος 2011

Αύξηση επισκεπτών και τζίρου μέσα στη δύνη της οικονομικής κρίσης? - περιοδικό Χρήμα - Μάρτιος 2011

«Να διαφυλάξουμε την πολύπαθη εικόνα της χώρας μας!» - Travel Times - Νοέμβριος 2010

«Ο Πολιτισμός  είναι σημαντικό Στοιχείο και πηγή Διαφοροποίησης του τουριστικού προϊόντος» - Επιστημονικό Marketing - Απρίλιος 2010

«Μοναδική εμπειρία αποτελεί για τους συμμετέχοντες ένα συνέδριο με άρωμα Ελλάδας!» -Εφημερίδα Ημερησία - Μάρτιος 2010


«Οικονομική κρίση; Δώστε τη λύση με το σωστό τουριστικό Marketing» - Περιοδικό Tourism & Property - Ιανουάριος 2010
«Επιχειρηματικές συναντήσεις... Ψάχνοντας αυτό το κάτι» Περιοδικό Marketing Week - Σεπτέμβριος 2009

«Επενδύοντας στις Δημόσιες Σχέσεις» - Marketing Week