(Κάντε κλικ πάνω στον τίτλο του άρθρου που σας ενδιαφέρει για να το διαβάσετε)
Υπάρχουν τουριστικές επιχειρήσεις που μπορούν να επιτύχουν ανάπτυξη ακόμα και μέσα στην οικονομική κρίση; Ένα θετικό μήνυμα για τον το χειμερινό τουρισμό. Άρθρο στο www.traveldailynews.gr, Ιούνιος 2012
Πώς μπορεί ένας τουριστικός προορισμός εν μέσω κρίσης, να απογειωθεί;
Συνέντευξη της Μαρίας Παπάζογλου στην εφημερίδα ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ - Μάιος 2012
Ομιλία στο Συνέδριο Τουρισμού που οργάνωσε η Περιφέρεια Κρήτης και το ευρωπαϊκό πρόγραμμα I-SPEED, στις 21 Απριλίου 2012 στο Ρέθυμνο.
Θέμα: «Η ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ»
Προτάσεις για τη σταδιακή μείωση του βαθμού εξάρτησης των ελληνικών ξενοδοχείων από τους tour operators - www.traveldailynews.gr - Δεκέμβριος 2011
Ραδιοφωνική συνέντευξη για το τουριστικό Marketing στο NOVA SPORT FM -Οκτ 2011
Οι μικρομεσαίες τουριστικές επιχειρήσεις μπορούν να βγουν κερδισμένες από την οικονομική κρίση. - περιοδικό Hotelier - Ιούλιος 2011
Αύξηση επισκεπτών και τζίρου μέσα στη δύνη της οικονομικής κρίσης? - περιοδικό Χρήμα - Μάρτιος 2011
«Να διαφυλάξουμε την πολύπαθη εικόνα της χώρας μας!» - Travel Times - Νοέμβριος 2010
«Ο Πολιτισμός είναι σημαντικό Στοιχείο και πηγή Διαφοροποίησης του τουριστικού προϊόντος» - Επιστημονικό Marketing - Απρίλιος 2010
«Μοναδική εμπειρία αποτελεί για τους συμμετέχοντες ένα συνέδριο με άρωμα Ελλάδας!» -Εφημερίδα Ημερησία - Μάρτιος 2010
«Οικονομική κρίση; Δώστε τη λύση με το σωστό τουριστικό Marketing» - Περιοδικό Tourism & Property - Ιανουάριος 2010
«Επιχειρηματικές συναντήσεις... Ψάχνοντας αυτό το κάτι» Περιοδικό Marketing Week - Σεπτέμβριος 2009
«Επενδύοντας στις Δημόσιες Σχέσεις» - Marketing Week
Υπάρχουν τουριστικές επιχειρήσεις που μπορούν να επιτύχουν ανάπτυξη ακόμα και μέσα στην οικονομική κρίση; Ένα θετικό μήνυμα για τον το χειμερινό τουρισμό. Άρθρο στο www.traveldailynews.gr, Ιούνιος 2012
Πώς μπορεί ένας τουριστικός προορισμός εν μέσω κρίσης, να απογειωθεί;
Συνέντευξη της Μαρίας Παπάζογλου στην εφημερίδα ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ - Μάιος 2012
Ομιλία στο Συνέδριο Τουρισμού που οργάνωσε η Περιφέρεια Κρήτης και το ευρωπαϊκό πρόγραμμα I-SPEED, στις 21 Απριλίου 2012 στο Ρέθυμνο.
Θέμα: «Η ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ»
Προτάσεις για τη σταδιακή μείωση του βαθμού εξάρτησης των ελληνικών ξενοδοχείων από τους tour operators - www.traveldailynews.gr - Δεκέμβριος 2011
Ραδιοφωνική συνέντευξη για το τουριστικό Marketing στο NOVA SPORT FM -Οκτ 2011
Οι μικρομεσαίες τουριστικές επιχειρήσεις μπορούν να βγουν κερδισμένες από την οικονομική κρίση. - περιοδικό Hotelier - Ιούλιος 2011
Αύξηση επισκεπτών και τζίρου μέσα στη δύνη της οικονομικής κρίσης? - περιοδικό Χρήμα - Μάρτιος 2011
«Να διαφυλάξουμε την πολύπαθη εικόνα της χώρας μας!» - Travel Times - Νοέμβριος 2010
«Ο Πολιτισμός είναι σημαντικό Στοιχείο και πηγή Διαφοροποίησης του τουριστικού προϊόντος» - Επιστημονικό Marketing - Απρίλιος 2010
«Μοναδική εμπειρία αποτελεί για τους συμμετέχοντες ένα συνέδριο με άρωμα Ελλάδας!» -Εφημερίδα Ημερησία - Μάρτιος 2010
«Οικονομική κρίση; Δώστε τη λύση με το σωστό τουριστικό Marketing» - Περιοδικό Tourism & Property - Ιανουάριος 2010
«Επιχειρηματικές συναντήσεις... Ψάχνοντας αυτό το κάτι» Περιοδικό Marketing Week - Σεπτέμβριος 2009
«Επενδύοντας στις Δημόσιες Σχέσεις» - Marketing Week