Οι επαγγελματίες του marketing διαθέτουν πλέον πιο αποτελεσματικούς και οικονομικά αποδοτικούς τρόπους για να ενεργοποιήσουν και να επικοινωνήσουν με τις αγορές στόχους.
Αυτό είναι το θέμα θα αναλύσει σε βάθος μέσα από διακεκριμένους ομιλητές και παρουσιάσεις η Ethos Media διοργανώνει ένα πολύ ενδιαφέρον συνέδριο με θέμα το «Marketing & Sales Meta-Conference: Tech Tools for the 2020s», το οποίο θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 23 Μαΐου 2013 στο Ξενοδοχείο Divani Apollon Palace & Spa, στο Καβούρι.
Το Marketing & Sales Meta-Conference έχει σκοπό να απαντήσει στους σύγχρονους προβληματισμούς του marketing και των πωλήσεων και να αναδείξει τι μας επιφυλάσσει το μέλλον, μέσω βασικών τοποθετήσεων, ενημερωτικών πάνελ συζήτησης και ζωντανών συνεντεύξεων επί σκηνής.
Κύρια σημεία ενδιαφέροντος του Συνεδρίου είναι:
Ο προσδιορισμός της «γλώσσας» που αναγνωρίζουν οι καταναλωτές και οι πελάτες σε ένα κόσμο υψηλής τεχνολογίας
Η χαρτογράφηση του διαδικτυωμένου, ισχυροποιημένου, ενημερωμένου μελλοντικού καταναλωτή
Η παρουσίαση αποτελεσματικότερων και αποδοτικότερων τεχνολογικών λύσεων για την ενεργοποίηση και την επικοινωνία με τις αγορές στόχους
Τρόποι παρακίνησης των καταναλωτών, οι οποίοι τους μετατρέπουν σε Advocates και Ambassadors
Η ενίσχυση του εμπορικού σήματος και η δυνατότητα υποβοήθησης της ζήτησης όσο ποτέ μέχρι τώρα.
Η ολοκληρωμένη ενημέρωση για καινοτόμες και αναδυόμενες τεχνολογίες στην υπηρεσία των μελλοντικών marketers και επαγγελματιών των πωλήσεων
Η προετοιμασία για τα μελλοντικά εργαλεία και για το πώς μπορεί η επιχείρηση να είναι μπροστά από όλους – γιατί αυτό μετράει
Μέθοδοι για την πραγματοποίηση συνετών και κερδοφόρων τεχνολογικών επενδύσεων
Η μεθοδολογία συλλογής σημαντικών δεδομένων από μοναδικές νέες πηγές και αξιοποίησής τους για την παραγωγή κέρδους
Η βελτίωση των μετρήσεων
Τρόποι λήψης καλύτερων αποφάσεων που μεγιστοποιούν την απόδοση επένδυσης (ROI)
Αναλυτικά η θεματολογία του συνεδρίου και οι ομιλητές ΕΔΩ.
Δείτε το στο facebook ΕΔΩ