Το διαδίκτυο, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και όλα τα εργαλεία της τεχνολογίας στην επικοινωνίας, αποτελούν σύμφωνα με τους ειδικούς, το ιδανικό επικοινωνιακό όχημα για το τουριστικό μάρκετινγκ στη σύγχρονη εποχή!
Ένα πολύ ενδιαφέρον θέμα σχετικά με την παρουσίαση της Νέας επικοινωνιακής καμπάνιας από τον ΕΟΤ μπορείτε να διαβάσετε στο Travel Daily News.
Την παρουσίαση της στρατηγικής και των δράσεων για την προβολή του Ελληνικού Τουρισμού που ξεκινάει άμεσα από τον Οκτώβρη 2013 μπορείτε να δείτε αναλυτικά ΕΔΩ.
Ένα πολύ ενδιαφέρον θέμα σχετικά με την παρουσίαση της Νέας επικοινωνιακής καμπάνιας από τον ΕΟΤ μπορείτε να διαβάσετε στο Travel Daily News.
Την παρουσίαση της στρατηγικής και των δράσεων για την προβολή του Ελληνικού Τουρισμού που ξεκινάει άμεσα από τον Οκτώβρη 2013 μπορείτε να δείτε αναλυτικά ΕΔΩ.