Άρθρο της Μαρίας Παπάζογλου στο περιοδικό SKI + SNOWBOARD Mag 2014
Οι πολυήμερες εξορμήσεις στους ελληνικούς
χιονοδρομικούς προορισμούς έχουν περιοριστεί
λόγω της κρίσης. Πως μπορούν οι επιχειρηματίες να προσαρμοστούν
και να προσφέρουν στους χιονοδρόμους αυτό που χρειάζονται;
Η απάντηση έρχεται μέσα από συνεχή προσπάθεια και επαγγελματική
προσέγγιση από τους επιχειρηματίες σε όλα τα επίπεδα:
Αναβάθμιση των υπηρεσιών. Αυθεντική φιλοξενία,
προσωπική περιποίηση, σημασία στη λεπτομέρεια, καθαριότητα, ποιότητα. Ο επισκέπτης
είναι πρόθυμος να πληρώσει για μια υπηρεσία που «αξίζει τα λεφτά της» παρά μια
φθηνή κακή υπηρεσία. Η ποιότητα αναγνωρίζεται και είναι ευκαιρία να ξεχωρίσουν
οι καλοί επαγγελματίες, αλλά και όσοι θέλουν να γίνουν καλοί μέσα από
εκπαίδευση και συμβουλές από ειδικούς. Η εταιρία μας έχει βοηθήσει πολλά ξενοδοχεία και ξενώνες να λειτουργήσουν σωστά και να πετύχουν ακόμα και μέσα στην κρίση.
Ο χιονοδρόμος στο επίκεντρο. Οι επιχειρήσεις καλούνται να διαμορφώσουν τη λειτουργία
τους βάση των συνθηκών της εποχής και της ανάγκης του επισκέπτη, αλλά και να δεσμεύονται για συνεχή βελτίωση.
Προστιθέμενη αξία. Ήρθε η ώρα να εκλογικευθούμε γιατί οι εποχές
που οι χειμερινοί προορισμοί ζούσαν περιμένοντας τους Έλληνες το Σαββατοκύριακο
πέρασαν και δεν θα ξαναέρθουν. Η μάχη από τους επαγγελματίες πρέπει να δοθεί
όχι στα αναμενόμενα, αλλά στην προστιθέμενη αξία. Το στοιχείο της έκπληξης, η
προσωποποιημένη φροντίδα, η διαφοροποίηση, είναι πλέον απαραίτητα και οι επιχειρηματίες
μπορούν να το πετύχουν με τη βοήθεια εξειδικευμένων επαγγελματιών.
Εξωστρέφεια. Συχνά οι
επιχειρηματίες στην κρίση σταματούν να προβάλουν την επιχείρηση τους. Έτσι,
αποκλείονται από την αγορά και κλείνουν μόνοι τους την πόρτα στους επισκέπτες.
Στην κρίση, ενισχύουμε - δεν σταματάμε - την επικοινωνία. Η σωστή on-line εικόνα, η διαδραστική
σχέση στα Social Media και η παρουσία εκεί όπου βρίσκονται οι πελάτες, είναι απαραίτητα για να
κρατηθούν εντός αγοράς. Είμαστε προσεκτικοί στην επιλογή της προβολής, έτσι
ώστε κάθε ευρώ να επιστρέψει πίσω πολλαπλάσια.
Νέες εμπειρίες. Οι χειμερινοί
προορισμοί μπορούν να κρατήσουν ζωντανό το ενδιαφέρον των επισκεπτών και να
προσελκύσουν νέους μέσα από τη δημιουργία «νέων εμπειριών» που εφόσον σχεδιαστούν σωστά
και προβληθούν κατάλληλα, θα γίνουν πόλος έλξης. Κάποια παραδείγματα επιτυχημένων
υπηρεσιών που προτείναμε στα Καλάβρυτα είναι
η νέα φιλοσοφία και οι αναβαθμισμένες υπηρεσίες των Snow Bus Kalavrita με τον Amphitrion που έδωσαν τη λύση σε χιλιάδες χιονοδρόμους, αλλά και το πρωτοποριακό all inclusive ski που συζητήθηκε σε όλη
την Ελλάδα.
Live ενημέρωση και διάλογος. Με τη χρήση της τεχνολογίας και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, οι
χιονοδρόμοι μπορούν να ενημερωθούν, να ανταλλάξουν απόψεις και να μοιραστούν
τις εμπειρίες τους. Η η εταιρία μας διαχειρίζεται για 4η χρονιά το www.facebook.com/kalavritaskicenter, που καλλιεργεί τη διαδραστική σχέση χιονοδρομικού με χιονοδρόμους. Στηριζόμαστε
στην ειλικρινή επικοινωνία, την αυθεντικότητα, την συνέπεια 12 μήνες το χρόνο,
την ανάρτηση υλικού που οι χιονοδρόμοι θέλουν να δουν, ο σεβασμός στον
χιονοδρόμο και η άμεση απάντηση στα ερωτήματα.
Η My Publics (www.mypublics.com) είναι εταιρία δημοσίων σχέσεων
και Marketing και παρέχει υπηρεσίες σε επιχειρήσεις που θέλουν να
εξελιχθούν με έξυπνες και αποδοτικές ενέργειες, ακόμα και μικρού budget. Συνεργάζεται με ξενοδοχεία, τουριστικούς προορισμούς, χιονοδρομικά κέντρα κ.α. και τους υποστηρίζει έτσι ώστε να προσφέρουν διαφοροποιημένες και ανταγωνιστικές υπηρεσίες και να μπορούν να τις προβάλουν με αποδοτικό τρόπο.
Ένα από τα σημαντικά έργα που έχει διαχειριστεί η My Publics είναι η ανανεωμένη εικόνα και το marketing του χιονοδρομικού κέντρου Καλαβρύτων, όπου τα τελευταία 3 χρόνια σημειώθηκαν σημαντικές καινοτομίες και αναπτύχθηκε ένας πρωτοποριακός τρόπος επικοινωνίας με τους χιονοδρόμους.
Ένα από τα σημαντικά έργα που έχει διαχειριστεί η My Publics είναι η ανανεωμένη εικόνα και το marketing του χιονοδρομικού κέντρου Καλαβρύτων, όπου τα τελευταία 3 χρόνια σημειώθηκαν σημαντικές καινοτομίες και αναπτύχθηκε ένας πρωτοποριακός τρόπος επικοινωνίας με τους χιονοδρόμους.