Τα Social Media κερδίζουν συνεχώς έδαφος ως εργαλείο εσωτερικής επικοινωνίας, δίνοντας σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στις επιχειρήσεις που επιλέγουν να τα αξιοποιήσουν.
Πολλά έχουν ειπωθεί το τελευταίο διάστημα για τα πλεονεκτήματα του Social Media Marketing και για το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που μπορεί να δώσει στις επιχειρήσεις που επιλέγουν να το αξιοποιήσουν.
Τα Social Media έχουν δώσει «φωνή» σε επιχειρήσεις και καταναλωτές, αποδεικνύοντας τη δύναμη της συλλογικής επικοινωνίας, δίνοντας δύναμη και ελευθερία έκφρασης σε όσους θέλουν να μοιραστούν τις αξίες τους, τις εμπειρίες τους, τις απόψεις τους και τη γνώση τους σε μαζικά κοινά και δεν είχαν μέχρι τώρα τη δυνατότητα να το κάνουν με παραδοσιακούς τρόπους.
Η δυνατότητα συμμετοχής σε τοπικές και παγκόσμιες συζητήσεις έχει δημιουργήσει ένα φαινόμενο όπου οι καταναλωτές μπορούν πλέον να αλληλεπιδρούν με τις επιχειρήσεις και κατά συνέπεια, να δημιουργούν ένα υψηλό επίπεδο κατανόησης και πιστότητας.
Καταργώντας τους «φραγμούς»
Καθώς τα Social Media αγγίζουν νέα επίπεδα εξέλιξης τόσο στο πεδίο του B2B όσο και στο πεδίο του B2C, αναδύεται μία νέα τάση όσον αφορά στον τρόπο που οι επιχειρήσεις αλληλεπιδρούν εσωτερικά. Τα εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης αξιοποιούνται πλέον για την ενίσχυση της δέσμευσης των εργαζομένων, για τη βελτίωση της εσωτερικής επικοινωνίας, για την προώθηση της ομαδικότητας, για την επικοινωνία σε παγκόσμιο επίπεδο μεταξύ των στελεχών και τη δημιουργία εσωτερικών σημείων επαφής που στο παρελθόν απουσίαζαν.
Γεγονός είναι ότι αυτά τα εργαλεία που στο παρελθόν δεν είχαν ληφθεί σοβαρά υπόψη, προσφέρουν πλέον νέες δυνατότητες, εμπνέουν την καινοτομία, προωθούν τη διανομή της πληροφορίας και καλλιεργούν μία εξαιρετικά υψηλού επιπέδου επικοινωνία σε όλα τα τμήματα μίας επιχείρησης.
Αναδημοσίευση από το Άρθρο της Κατερίνας Βαλλογιάννη στο περιοδικό Marketing Week, Οκτ. 20 - δείτε το Link