Με αφορμή τη σημερινή εκδήλωση της Expedia στην Αθήνα, που είχε διαφημιστικό χαρακτήρα και παρουσίασε τις υπηρεσίες και τα Brands της αλλά γενικότερα ήταν πολύ ενδιαφέρουσα και χρήσιμη, αρκετές σκέψεις γεννήθηκαν.
Αξιοποιούμε όλα τα δυνατά κανάλια πώλησης για το ξενοδοχείο μας;
Έχουμε φροντίσει για μια σωστή παρουσίαση του ξενοδοχείου μας, με ελκυστικές φωτογραφίες και ενδιαφέρον περιεχόμενο;
Διαμορφώνουμε τις τιμές μας καθημερινά, με βάση τον ανταγωνισμό, την εποχικότητα, τη διαθεσιμότητα μας;
Ή απλά κάναμε ένα συμβόλαιο και περιμένουμε οι κρατήσεις να έρθουν από μόνες τους ως μάννα εξ ουρανού;
Τι έχουμε κάνει για τη δημιουργία δικού μας direct πελατολογίου; Πως το συντηρούμε; Πως το ενισχύουμε;
Συνειδητοποίηση, πλάνο και σκληρή δουλειά με βάση τα νέα δεδομένα της αγοράς.
Καλή συνέχεια σε όλους...