Σύμφωνα με την παγκόσμια έρευνα της Nielsen σχετικά με την αξιοπιστία των διαφημιστικών μηνυμάτων, η πιο έγκυρη και αποτελεσματική πηγή διαφήμισης είναι η γνώμη των άλλων καταναλωτών, καθώς και οι δημοσιευμένες απόψεις τους στο Internet.
Βάση αυτού, αντιλαμβανόμαστε ότι η διαδυκτιακή φήμη των επιχειρήσεων (on-line reputation) και oi απόψεις που σχηματίζονται στα reviews sites, αποτελούν καθοριστικό παράγοντα που επηρεάζει τη διάθεση για αγορά από τους δυνητικούς πελάτες.
Στην Ελλάδα κυριαρχεί ως αξιόπιστη πηγή διαφήμισης η γνώμη των φίλων και συγγενών, με τη συντριπτική πλειοψηφία (92%) να δηλώνει πως εμπιστεύεται τις προτάσεις και τις συμβουλές των ανθρώπων που γνωρίζει. Ακολουθούν και στη χώρα μας οι διαδικτυακές αξιολογήσεις άλλων καταναλωτών με 58%, ποσοστό όμως αρκετά χαμηλότερο από τον παγκόσμιο μέσο όρο. Γενικότερα, στην Ευρώπη και ειδικά στην Ελλάδα, οι καταναλωτές δείχνουν εξαιρετικά καχύποπτοι με κάθε είδους διαφήμιση.
Βάση αυτού, αντιλαμβανόμαστε ότι η διαδυκτιακή φήμη των επιχειρήσεων (on-line reputation) και oi απόψεις που σχηματίζονται στα reviews sites, αποτελούν καθοριστικό παράγοντα που επηρεάζει τη διάθεση για αγορά από τους δυνητικούς πελάτες.
Περισσότερες πληροφορίες για την έρευνα: Tο 92% των καταναλωτών σε όλο τον κόσμο, δηλώνει ότι εμπιστεύεται τις προτάσεις που μεταφέρονται από τα στόματα φίλων και συγγενών, ποσοστό αυξημένο κατά 18% σε σχέση με αντίστοιχη έρευνα της Nielsen το 2007. Επιπλέον, για το 70% των καταναλωτών διεθνώς, οι κριτικές και οι αξιολογήσεις που δημοσιεύονται διαδικτυακά από άλλους καταναλωτές αποτελούν επίσης αξιόπιστη πηγή ενημέρωσης και διαφήμισης, σημειώνοντας αύξηση 15% σε σχέση με το 2007.
Στην Ελλάδα κυριαρχεί ως αξιόπιστη πηγή διαφήμισης η γνώμη των φίλων και συγγενών, με τη συντριπτική πλειοψηφία (92%) να δηλώνει πως εμπιστεύεται τις προτάσεις και τις συμβουλές των ανθρώπων που γνωρίζει. Ακολουθούν και στη χώρα μας οι διαδικτυακές αξιολογήσεις άλλων καταναλωτών με 58%, ποσοστό όμως αρκετά χαμηλότερο από τον παγκόσμιο μέσο όρο. Γενικότερα, στην Ευρώπη και ειδικά στην Ελλάδα, οι καταναλωτές δείχνουν εξαιρετικά καχύποπτοι με κάθε είδους διαφήμιση.
Στη My Publics, αναλαβάνουμε τη διαχείρηση της On-line εικόνας μιας επιχείρησης καθώς και τα σχόλια που δημοσιεύονται στα reviews sites. Ρωτήστε μας πως με ένα e-mail στο mp@mypublics.com.
Πηγή για τα στοιχεία της έρευνας: http://www.marketingweek.gr/default.asp?pid=9&la=1&cID=1&arId=42226