Case study: Itilo Traditional Hotel (20 δωμάτια)
Επισκεφθήκαμε
το ξενοδοχείο ακριβώς πριν από την έναρξη της πρώτης σεζόν που θα λειτουργούσε
μετά από την πλήρη ανακατασκευή. Είδαμε ότι η επιθυμία του ιδιοκτήτη να το
λειτουργήσει ως ένα «κυριλέ» ξενοδοχείο
δεν έπρεπε να υποστηριχθεί, μιας και το δυνατό σημείο του ξενοδοχείου ήταν οι
αυθεντικές και προσωπικές υπηρεσίες φιλοξενίας που προσέφερε όλη η οικογένεια
των ιδιοκτητών στους επισκέπτες. Η αλλαγή που προτείναμε στον τρόπο λειτουργίας
και τοποθέτησης του ξενοδοχείου στην αγορά ήταν τελικά το κλειδί που άνοιξε την πύλη μιας
επιτυχημένης σεζόν με πολύ καλά αποτελέσματα!
Τι κάναμε:
- Διαφοροποίηση: Πιστέψαμε
ότι έπρεπε να χτίσουμε την εικόνα του ξενοδοχείου ακριβώς πάνω στην αυθεντική
φιλοξενία της Μανιάτικης οικογένειας των ιδιοκτητών. Φωτογραφήσαμε τα μέλη
της οικογένειας με τον ρόλο που είχε ο καθένας και δείξαμε απλές
καθημερινές σκηνές από διακοπές και αγνή φιλοξενία. Αλλάξαμε εντελώς τον
μπουφέ του πρωινού και συμπεριλάβαμε τοπικά προϊόντα (σύγκλινο Μάνης,
λαλάγγια, τυριά, μέλι, ζυμωτό ψωμί κ.α.), παραδοσιακές σπεσιαλιτέ (π.χ.
καγιανάς, πίτες κ.α.), πολλά είδη που παράγουν οι ίδιοι στο αγρόκτημά τους
(αυγά, λαχανικά, φρούτα) και αυτό πραγματικά ενθουσίασε τους επισκέπτες
που ένοιωσαν πραγματικά ότι γυρνούν πολλά χρόνια πίσω με γεύσεις του
χωριού.
- Επικοινωνία: και στην περίπτωση αυτή χτίσαμε νέα εικόνα γύρω από το ξενοδοχείο. Νέο website, συστηματική επικοινωνία μέσω facebook και χρήση νέων τεχνολογιών. Αντίστοιχη υποστήριξη υπήρξε και από τα ΜΜΕ τα οποία αγκάλιασαν αυτή την προσπάθεια και προέβαλαν τι συμβαίνει σε αυτό το νέο πλέον ξενοδοχείο. Η εικόνα ήταν τόσο δυνατή που πολλοί φίλοι και συνεργάτες μου λένε ότι αισθάνονταν σαν να ήταν κάθε μέρα παρόντες σε όλα αυτά τα όμορφα πράγματα που παρουσιάζαμε.
Αυθεντική μανιάτικη φιλοξενία από την οικογένεια Αλευρά |
Σκέφτεστε τίποτε πιο αυθεντικό; |