Τρίτη 19 Ιουνίου 2012

Τα Social Media ΔΕΝ είναι ένα ακόμα μέσο για τα διαφημιστικά μηνύματα των εταιριών

Το κλειδί για την επιτυχία είναι... η ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ!
Αν νομίζετε ότι ο καθένας μπορεί να διαχειρίζεται την εταιρική του εικόνα στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης ή αν η επικοινωνία σας είναι μόνο για να "ανεβάσετε" τις προσφορές σας και διεκδικείτε Likes μόνο μέσα από αυτό, σίγουρα πρέπει να διαβάσετε αυτό το θέμα... μέχρι το τέλος.
Όλοι οι γνώστες του χώρου μπορούν να σας διαβεβαιώσουν ότι η έλλειψη τεχνογνωσίας και οι επιπόλαιες κινήσεις, σίγουρα θα αποδειχθούν σε βάρος της εταιρίας σας. 
Από την άλλη, υπάρχουν φοιτητές και άλλοι αεριτζήδες που προσεγγίζουν τις εταιρίες και τους προτείνουν να αναλάβουν τη διαχείρηση της εταιρικής τους σελίδας, για 70-80 ευρώ τον μήνα. (Ναι, είναι αλήθεια, το ακούσαμε και αυτό!).
Τι ισχύει τελικά; 
Το σημερινό θέμα του www.in2life.gr θα σας κατατοπίσει σίγουρα:
 «Τα social media είναι σαν ένα καφενείο. Όταν μπεις σε ένα καφενείο πρέπει να είσαι διακριτικός, να συνομιλείς με τους άλλους θαμώνες, να ακούς και να απαντάς. Αν πάρεις ένα μεγάφωνο και αρχίσεις να φωνάζεις, θα σε πετάξουν έξω. Αυτό ήταν και το λάθος μας - όλων όσοι ασχολούμαστε εδώ και δεκαετίες με το μάρκετινγκ στις λιανικές πωλήσεις. Αρχικά χρησιμοποιούσαμε τα social media για να προβάλουμε καμπάνιες που είχαν σχεδιαστεί για παραδοσιακά Μέσα. Σταδιακά αντιληφθήκαμε, όμως, ότι το κλειδί στην επικοινωνία στα social media είναι, όχι μόνο το να μιλάμε στον καταναλωτή, αλλά κυρίως να τον ακούμε».

και είμαστε στη διάθεση σας για να συζητήσουμε με όλους εσάς που ενδιαφέρεστε σοβαρά για τη σωστή εταιρική σας εικόνα στα social media.